یاد من کُن

ز درد من بسوزد سینه تو

شود غمگین دل بی کینه تو

نباشد تا به چشم خود ببینم

غبار آلوده آن آیینه تو

هر کجا رفتی پس از من

محفلی شاد است و روشن

یاد من کن یاد من کن

 هر کجا دیدی به بزمی

عاشقی با لب گزیدن

یاد من کن یاد من کن

هر کجا سازی شنیدی

از دلی رازی شنیدی

شعر و آوازی شنیدی

چون شدی گرم شنیدن

وقت آه از دل کشیدن

یاد من کن یاد من کن

هر کجا رفتی پس از من

محفلی شاد است و روشن

یاد من کن یاد من کن

 هر کجا دیدی به بزمی

عاشقی با لب گزیدن

یاد من کن یاد من کن

هر کجا سازی شنیدی

از دلی رازی شنیدی

شعر و آوازی شنیدی

چون شدی گرم شنیدن

وقت آه از دل کشیدن

یاد من کن یاد من کن

یاد من کن یاد من کن

بی تو در هر گلشنی چون بلبل بی آشیان، دیوانه بودم

سر به هر در می زدم وانگه ز پا افتاده در میخانه بودم

گر به کنج خلوتی دور از همه خلق جهان بزمی به پا شد

واندر آن خلوت سرا پیمانه ها پر از می عشق و صفا شد

چون بشد آهسته شمعی، کنج آن کاشانه روشن

تا رسد یاری به یاری، تا فتد دستی به گردن

یاد من کن، یاد من کن  

 

 

 

                                                                            بانو دلکش

نظرات 2 + ارسال نظر
ره گذر چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://shabestan.blogsky.com

سلام
اومدم پیشاپیش عید نوروز را بهت تبریک بگم
سلامت و موفق باشید.

ممنون عید تو هم مبارک؛ سال خوبی داشته باشی

جوجه اردک دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ق.ظ http://theuglyduckling.blogsky.com

سلام غزاله بانو
عیدت مبارک...سال بسیار خوب و پرباری برات آرزو می کنم سرشار از شادی، سلامتی، آرامش و هر آنچه که می خواهی...

ممنون جوجه اردک جان
برای تو هم همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد