زن و سیاره پلوتون

امروز  [۸ مارچ] ، روز جهانی زنه و من که خیلی به روزم [؟] می خوام یه چیزی بنویسم ولی هیچی به ذهنم نمی آد. نمی دونم، خب از خودم بگم از همه راحت تره.... من زنم و از این قضیه خوشحالم.

فمینیست نیستم، اتفاقا تا حدی هم سنتی ام. سنتی که می گم از این نظر که دوست دارم دامن و کفش پاشنه بلند بپوشم، لاک ناخن بزنم، ظریف و خنده رو باشم، از مردهای قد بلند و با جذبه خوشم میاد (کلا طرفدار فرضیه: مرد باید خوش تیپ باشه، پولدار و بد اخلاق/ زن باید خوشگل باشه سفید و کمی چاق، منهای چاقی اش هستم!!) با هم جنس بازها و هم جنس گراها موافق نیستم، به تفاوت های بین زن و مرد احترام می ذارم، برای بنیاد خانواده ارزش زیادی قائلم....

بابا بی خیال روز زن. اصلا مدتی یه (~ دو هفته) که سیاره من از مدارش خارج شده. همه کارهام قر و قاتی شده دیگه، همه چی رو نصفه نیمه انجام می دم و هیچ چیز خوشحال یا ناراحتم نمی کنه. بافر شده ام. حتی دلم نمی خواد گریه کنم.  از فردا دیگه یه مدت همه چیز تعطیل و درس، درس، درس!

بهار داره می آد. امروز عدس خیس کردم. امسال زود گذشت....

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

فکر کنم اشتباه تایپ شده ، به جای 8 مارچ نوشتی 28 ...
اون فرضیه "مرد باید خوش تیپ باشه ...." رو من ریتمیک خوندمش اشکالی که نداره !؟!!!
امیدوارم سیارت به مدارش برگرده ... عجیبه که همه امسال اعتقاد دارن که امسال زود گذشت ، از جمله خودم

ای وای.... ممنون از تذکرت آره حالا کو تا ۲۸ ام!

جوجه اردک سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

من نمی تونم کفش پاشنه بلند بپوشم...به خاطر ترس از ارتفاع...اما با بقیه موارد موافقم...امیدوارم موفق باشی... بهار نزدیکه...

کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com

و هر سال زود می گذره
سلام و شب بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد