من مظفر الدین شاه قاجار هستم!

  

من مظفر الدین شاه قاجار هستم!

این روزها گیر داده ام به تاریخ قاجار، همه اش کتاب های عهد قجر می خونم و فیلم های مربوط به اون دوره رو می بینم (حیف ناصرالدین شاه اکتور سینما دانلود نمی شه).حالا چرا از بین این همه شاه و شاهزاده، من شدم مظفرالدین شاه، علت اش اینه که مریضم. خیلی هم مریضم. 2 روزه که یه سرماخوردگی کوفتی اومده سراغم. از سر درد و گوش درد و گلو درد و سوزش چشم بگیر تا تب و لرز و استخوان درد و مورمور شدن و سرفه و خستگی و کم خوابی. حالا بماند اون همه خوراکی خوشمزه ای که اون بالا هست و حتی دیگه دلم هم نمی خواد بخورم. منی که سالی یه بار مریض نمی شدم، امسال بار چهارم ام هست. مثل این که آب و هوای چرب و آلوده تهران بیشتر به ما می ساخت! حالا سرماخوردگی با همه علائم مزخرفش یه طرف، کلی کار مث کوه ریخته سرم. آخه....دیگه باید بهت بگم، تو یه مجله مشغول به کار شدم. آره! یادته دنبال کار بودم؟ کلی مطلب واسه اینا باید بنویسم، امتحان دارم (بدبختی بالاتر از این که درسی رو که دوست داری هفته بعد امتحانشه ولی نمی تونی از تخت بیای بیرون؟). به جز اینها کارهای گروه هم هست، کارهای لب هم هست، درس های دیگه ام هم هست. اوه. چقدر غر می زنم. خب این هم از شباهت من و مظفر الدین شاه قاجار است دیگه!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ

مرجان یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://coral2.blogfa.com

به نظر من که شما حق داری غر بزنی!
کلی کار ریخته سرت و کلی دردسر داری!
امیدوارم زود کارات روی قلتک بیفته!

مرسی مرجان. وبلاگت قشنگه. تو لینک هام گذاشتم. راستی غلتک درستش نیست؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام
یه کاری میگم بکن ... قول میدم خوب بشی
از تخت بیا پایین ... یه دوش آب گرم بگیر ... یه لیوان آب پرتقال بخور ... ناهار هم سوپ بخور
خوب خوب شدی ... پس غصه نخور
به همه ی کارهات هم میرسی ... فقط باید دست به کار شی

سلام عزیز مربون
همه کارهایی رو که گفتی انجام دادم به جز این که الان دوباره می خوام برم بخوابم. امروز دکترم هم می گفت :‌be nice to your body!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد